5.0 z 5 hvězdiček
Audiokniha (mp3)Audiokniha (mp3)
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu mp3
199 Kč s DPH
Jsme transparentní
Vážení posluchači, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Abyste měli přesnější představu, zde jsou jejich názvy, popřípadě bližší charakteristiky: Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. o tom, že všichni jsem… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Game changers
-
Co je vaším byznysem?
-
Bestseller Babičko, vyprávěj
-
12 pravidel pro život
-
Jak získávat přátele a působit na lidi 2019
-
Elektronická Albi tužka 2.0
-
Zen a hotovo
-
Nekonečná Síla
-
Přestaňte řešit h*vna
-
Marketing bez reklamy
-
Konverzační business otázky a odpovědi
-
Bestseller Atomové návyky
-
Bestseller Letnice
-
Finanční hojnost
-
Malý pražský erotikon
-
Nenásilná komunikace – řeč života
-
Energie!
-
Jak zbohatnout aneb co chudí nevědí
-
Cirkulární ekonomie a ekonomika 3
-
Jak na sítě
-
Získejte z audioknih trojnásobek užitku
-
15 roků lásky
-
Byznys etiketa a komunikace
-
Budoucnost pod kontrolou
Vážení posluchači, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Abyste měli přesnější představu, zde jsou jejich názvy, popřípadě bližší charakteristiky: Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. o tom, že všichni jsem vlastně prodejci a nikdo před prodejem neuteče. Také o tom, co všechno lze prodávat. O marketingové mixu atp. Kapitola druhá – kdo je zákazník. Hlavní principy Tomáše Bati. Kam až zákazníkovi ustupovat, když je drzý atp. Kapitola třetí – kontaktujeme zákazníka. Mj. o tom, že lidská pozornost je stále vzácnější zboží a jak to zvládnout. Kapitola čtvrtá – sbíráme informace o zákazníkovi – standard a super. Super je to, co o zákazníkovi víte takového, že on si myslí, že to určitě nevíte. Kapitola pátá – zákazník klíčový, standardní problematický. Kapitola šestá – zákazníkův rozum, emoce, pocity. Kapitola sedmá – reklama a nekalá soutěž. Kapitola osmá – přitažení pozornosti. Kapitola devátá – vaše prodejní argumentace. Včetně zvládání námitek, typologie zákazníků a podobných zásadních věcí. Kapitola desátá – budování vztahu. A jako bonus kapitola jedenáctá místo doslovu – aby to všechno fungovalo. O tom , jak se vyrovnat s případnou sníženou civilizovaností státu, v němž podnikáte a prodáváte. Vše je nejen pečlivě nastudováno a tvořivě aplikováno, ale podepřeno více než čtvrtstoletými praktickými zkušenostmi autora ze špičkově úspěšného prodeje knih, kurzů i jiných komodit.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE