4.0 z 5 hvězdiček
E-kniha144 Kč
E-kniha
Kniha je ve formátech mobi PDF ePUB
259 Kč s DPH
Jsme transparentní
Pod žertovným názvem se skrývá svěže napsaná kniha na vážné téma: Jak vyžít ve stále náročnější a mnohdy stále nestydatější mezilidské komunikaci; převážně při práci, podnikání, budování kariéry, ale též v osobním životě. Kniha je modernizovaná nejčerstvějšími výzkumy a zkušenostmi z kurzů, tréninků, besed a zpětných vazeb autora. Kniha… Přejít na celý popis
Nenávidí její pokřivený odraz. Mohl by milovat její skutečné já? Co se stane, když ji dožene minulost, před kterou chtěla utéct? Více informací
Pod žertovným názvem se skrývá svěže napsaná kniha na vážné téma: Jak vyžít ve stále náročnější a mnohdy stále nestydatější mezilidské komunikaci; převážně při práci, podnikání, budování kariéry, ale též v osobním životě. Kniha je modernizovaná nejčerstvějšími výzkumy a zkušenostmi z kurzů, tréninků, besed a zpětných vazeb autora.
Kniha se díky svému názvu jistě hodí v této elektronické nebo i v papírové podobě jako žertovný dárek někomu z kolegů (např. „šéfovi či kolegovi k narozeninám – a on ani neví, kdo přesně mu to dal“), ale také k přímému prostudování a pravidelnému nahlížení přímo tomu, kdo si ji pořídí.
David Gruber se zde poprvé pouští do „stručné kuchařky“, tj. bez jakéhokoliv teoretizování uvádí typické problémové situace (pomluva; šéf „nechce nic slyšet“; manipulátor na poradě; osočení pomocí polopravdy aj.) a hned nato konkrétní komunikační obranu, vhodnou reakci.
Brzy je však chtě nechtě respektována situace, že určitá jediná konkrétní komunikační obrana může někdy uspět, jindy ale selhat. A tak se začínají probírat různé typy lidí podle charakteru, temperamentu, osobnostních preferencí apod. Čtenář zde má systematickou typologii těch, na nichž závisí jeho komunikační a tím i pracovní úspěch. Typologie lidí z pera Davida Grubera je úplnou novinkou, většinou totiž dříve takový přístup spíše kritizoval.
Ale kontinuita Gruberových názorů je přesto zachována; ukazuje, že komunikační typ není nějaká stálá veličina, na níž můžeme vždy sázet při volbě komunikačního přístupu; ale že hodně závisí na prostředí-situaci a na momentální dispozici komunikujícího člověka.
Na závěr autor formuluje sedm zcela nových „komunikačních obrů“, tedy psychologických dovedností, které vám obecně umožní najít optimální reakci na jakoukoliv problémovou situaci. Jde o know-why, z nějž znalému čtenáři vyplyne vždy správné know-how. Znovu před vámi defilují konkrétní komunikační problémy obdobné těm úvodním, ale s vašimi reakcemi již podstatně vyspělejšími, moudřejšími, více variantními. Optimalizovanými na samou hranici umění možného.
Zajímavostí je, že v seznamu literatury je kromě knižních pramenů uváděna též přednáška - a to přednáška mezinárodního ředitele Microsoftu Jana Mühlfeita o úspěchu a osobním rozvoji. Tedy zdroj, který je svými praktickými pracovními výsledky nad jiné důvěryhodný.
Příznivci objektivismu budou jistě rádi, že je v e-knize „navštíví“ a „pohovoří s nimi“ slavná spisovatelka Ayn Randová.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.