The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design
The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design - Neumeier Marty Nedostupné

The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Báječný únik

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 199 Kč

Báječný únik

THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a "charismatic brand" a brand that customers feel is essential to their lives. In an entertaining two-hour read you… Přejít na celý popis

Merit Niemeitz: Už nikdy tvá Mulberry Mansion je historická vila a zároveň projekt univerzitních studentů, kteří ji mají zrenovovat, aby zde mohli bydlet. Avery se na tuto novou část svého života moc těší, dokud tu nepotká svého ex... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a "charismatic brand" a brand that customers feel is essential to their lives. In an entertaining two-hour read you'll learn:the new definition of brandthe five essential disciplines of brand-buildinghow branding is changing the dynamics of competitionthe three most powerful questions to ask about any brandwhy collaboration is the key to brand-buildinghow design determines a customer's experiencehow to test brand concepts quickly and cheaplythe importance of managing brands from the inside220-word brand glossary

Sdílet 0

Nakladatel
Pearson
Rozměr
135 x 204 x 17
jazyk
angličtina
Počet stran
208
Vydání
1
isbn
978-0-321-34810-4
Vazba
měkká vazba
datum vydání
1.08.2005
ean
9780321348104

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda