0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do… Přejít na celý popis
Osobní odběr v našich knihkupectvích je rychlý, zdarma a a nyní i se slevou na objednávku s kódem AFKDOSOBNE.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Tohle je marketing!
-
Marketing management
-
Základy marketingu
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Marketingové myšlení
-
Internetový marketing
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Copywriting
-
Image a firemní identita
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Jsi značka?!
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Průvodce síťového marketingu
-
Marketingový výzkum
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Jak na sítě
-
Handmade byznys
-
Strategie digitálního marketingu
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Alchymie
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 247 x 25
- datum dotisku
- 1.09.2022
- ean
- 9788024746708
- Počet stran
- 368
- Vydání
- 2
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.09.2013
- isbn
- 978-80-247-4670-8
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.