Strategický marketing - Strategie a trendy Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy - Dagmar Jakubíková

Strategický marketing - Strategie a trendy

Dagmar Jakubíková

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

443 Kč s DPH
Ušetříte 52 Kč Běžně 495 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Pokémon go! Neautorizovaný průvodce hrou

K nákupu nad 899 Kč dárek zdarma v hodnotě 199 Kč

Pokémon go! Neautorizovaný průvodce hrou

  • Strategický marketing E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 421 Kč s DPH Ihned ke stažení

NECHŤ TĚ SLEVA (až 50 %) PROVÁZÍ | Akce pro fanoušky Star Wars Vybrané knížky Star Wars teď objednáte z našeho e-shopu se slevou až 50 %! Více informací

Popis

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Publikace je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií i dalším lidem, kteří mají zájem hlouběji proniknout do tajů marketingu. Upozorňuje na důležitou úlohu strategického řízení v životě firem a organizací, a na jeho provázanost s marketingem. Přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídícího procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.09.2013
isbn
978-80-247-4670-8
ean
9788024746708
Jazyk
čeština
Počet stran
368
Vazba
pevná vazba
Rozměr
175x247mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

57310. v e-shopu | 54198. minulý týden

62. v Marketing | 54. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora