5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Skladem 1 ks
- Doručení V pátek 8. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
182 Kč s DPH
Jsme transparentní
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý… Přejít na celý popis
Možná ten nejvíc explicitní, šokující a vzrušující román, co jste kdy četli... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketingové myšlení
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Průvodce síťového marketingu
-
Internetový marketing
-
Moderní retail marketing
-
Anatomie rozhodování
-
Alchymie
-
Strategický marketing
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Internetový marketing s You Tube
-
Jsi značka?!
-
Image a firemní identita
-
Marketingová komunikace
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Od vize k zisku
-
Webcopywriting pro samouky
-
Tvorba strategie a strategické plánování
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Černá ovce facebooku
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.
- Nakladatel
- Idea Servis
- Rozměr
- 176 x 250 x 7
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 104
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-85970-81-4
- Vazba
- Knihy - paperback
- datum vydání
- 1.01.2014
- ean
- 9788085970814
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- 5 nejzajímavějších biografií a rozhovorů pro měsíc říjen
- Kavárna s vůní perníčků je ultimátní feel good román tohoto podzimu! | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce