5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 4 ks
- Doručení V pondělí 26. 5. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
312 Kč s DPH
Běžně 349 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Internetový marketing
-
Copywriting
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Základy marketingu
-
Průvodce síťového marketingu
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Alchymie
-
Jsi značka?!
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Anatomie rozhodování
-
Jak na sítě
-
Webcopywriting pro samouky
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
-
Handmade byznys
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
- Nakladatel
- Matisko Peter
- Rozměr
- 148 x 189 x 26
- datum vydání
- 17.07.2020
- ean
- 9788027079223
- Počet stran
- 342
- Hmotnost
- 445 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 2
- isbn
- 978-80-270-7922-3
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.