4.7 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Jak na sítě
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Anatomie rozhodování
-
Tajné dějiny značek
-
Copywriting
-
Strategie digitálního marketingu
-
Alchymie
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Handmade byznys
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
-
Od vize k zisku
-
Prodávejte!
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Marketing 6.0
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 132 x 246 x 33
- datum vydání
- 14.09.2020
- ean
- 9788027117246
- Počet stran
- 512
- Hmotnost
- 1200 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 2
- isbn
- 978-80-271-1724-6
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE