4.7 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketing management
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Internetový marketing
-
Alchymie
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Tajné dějiny značek
-
Jak na sítě
-
Copywriting
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Strategie digitálního marketingu
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Marketing 6.0
-
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Anatomie rozhodování
-
Od vize k zisku
-
České značky, které dobyly svět
-
Webcopywriting pro samouky
-
Handmade byznys
-
Základy Public Relations
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 10
- isbn
- 978-80-247-2049-4
- Počet stran
- 240
- datum vydání
- 1.11.2008
- ean
- 9788024720494
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Dvě knihy, jedna myšlenka: pomoci dětem i rodičům porozumět cukrovce a žít s ní naplno
-
Co číst v listopadu? 5 knih, které vás zahřejí i v nejchladnějších dnech
-
Tváří v tvář zločinu: Josef Klíma v otevřené zpovědi o pravdě, odvaze a životě na hraně | RECENZE
-
Zažijte Festival Knižních závisláků 2025 znovu - tentokrát z pohodlí domova!
-
V zajetí krále plamenů: Erotické fantasy v hlavní roli s Alfou a jeho Omegou | RECENZE
-
Zaklínač: Rozcestí krkavců je příjemně nostalgickým návratem na Kontinent | RECENZE
-
Rudý úsvit - Hrabě Monte Christo na steroidech | RECENZE
-
Spisovatelský startovač 2024: Jak se sny proměnily v knihy
-
Kniha Pod bledou oblohou je definicí hororového mistrovství | RECENZE
-
Umění, strategie a trocha šibalství – nové deskovky od MNKY, které vás dostanou
-
Duchotepci – Strhující závěr duologie plné magie, duchů a nemrtvých | RECENZE
-
5 návratů do říší kouzel a kleteb: Říjnová pokračování romantasy sérií