Marketing obchodní firmy Marcela Zamazalová

Marketing obchodní firmy
Kniha ( měkká vazba )
- Skladem u dodavatele
- Doručení ZDARMA od 899 Kč, ve čtvrtek 28.1. u Vás doma
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
Romantické a optimistické čtení plné lásky, radosti a života jsme zlevnili až o 75 %!
Více informací
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Hodnocení a recenze čtenářů
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Články, které stojí za pozornost
-
Šikmý kostel 2 aneb Příběh ztraceného města pokračuje
-
Silný příběh o lásce, který je vykreslen na pozadí skutečných událostí
-
RECENZE: Království
-
Sobotní rozjímání: Ohlédnutí za útrapami knihkupce a zákazníka v časech předvánočních
-
RECENZE: Opium a absint
-
RECENZE: Daleko od stromu
-
Lze někoho milovat a nenávidět zároveň?
-
12 důvodů, proč je kniha lepší než sex
-
Šťastné dívky, které zas tak šťastné nejsou
-
RECENZE: Město duchů
-
Motivace v novém roce? Přestaňte řešit h*vna!
-
RECENZE: Saturnin zasahuje