Marketing obchodní firmy Marcela Zamazalová

Marketing obchodní firmy

Marcela Zamazalová

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Vertigo

K nákupu nad 799 Kč dárek zdarma v hodnotě 179 Kč

Vertigo

  • Marketing obchodní firmy E-kniha PDF 271 Kč s DPH Ihned ke stažení

Životice - obraz (po)zapomenuté tragédie Bestsellerová autorka Karin Lednická znovu přivádí k životu příběh o Životicích, malé vesnici uprostřed Těšínského Slezska. Více informací

Popis

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
12.11.2008
isbn
978-80-247-2049-4
ean
9788024720494
Jazyk
čeština
Počet stran
240
Vazba
měkká vazba
Rozměr
1670x2400mm
Hmotnost
420 g

Jak si vede v knihy Dobrovský?

39605. v e-shopu | 38877. minulý týden

36. v Marketing | 37. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora