Marketing obchodní firmy Marcela Zamazalová

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová Sleva 33

Marketing obchodní firmy

Marcela Zamazalová

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

286 Kč s DPH
Ušetříte 33 Kč Běžně 319 Kč

  • Marketing obchodní firmy E-kniha PDF 271 Kč s DPH Ihned ke stažení

JULES VERNE 1+1 Připravili jsme pro vás oblíbenou akci 1+1 ZDARMA na edici knih Julese Vernea, krále fantastiky. Odoláte? Více informací

Popis

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
12.11.2008
isbn
978-80-247-2049-4
ean
9788024720494
Jazyk
čeština
Počet stran
240
Vazba
měkká vazba
Rozměr
1670x2400mm

Bestseller v knihy Dobrovský

174301. v e-shopu | 222459. minulý týden

223. v Marketing |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora