Marketing obchodní firmy Marcela Zamazalová

Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová

Marketing obchodní firmy

Marcela Zamazalová

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

286 Kč s DPH
Ušetříte 33 Kč Běžně 319 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

  • Marketing obchodní firmy E-kniha PDF 271 Kč s DPH Ihned ke stažení

Knihy plné lásky a života | Sleva až 75 % Romantické a optimistické čtení plné lásky, radosti a života jsme zlevnili až o 75 %! Více informací

Popis

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
říjen 2008
isbn
978-80-247-2049-4
ean
9788024720494
Jazyk
čeština
Počet stran
240
Vazba
měkká vazba
Rozměr
1670x2400mm

Bestseller v knihy Dobrovský

155383. v e-shopu | 155030. minulý týden

207. v Marketing | 205. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora