0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba357 Kč
Běžně 399 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stalnejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí prooblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných aprodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, kterénavazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné mířeinovován a doplněn o nové poznatky z oblasti… Přejít na celý popis
Mrtvý politik i fotbalová hvězda, zmatená Metropolitní policie a stopy vedoucí k sexuální pracovnici. Nový Robert Brynzda je tady! Více informací
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stalnejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí prooblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných aprodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, kterénavazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné mířeinovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie apraxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstupdo světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty,kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky,kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stálese měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadoupraktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základůmarketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.