5.0 z 5 hvězdiček
VoucherManagement zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Kniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 500 Kč
-
Bestseller Marek Dvořák: Mezi nebem a pacientem
-
Bestseller Gazely
-
Bestseller Na lovu
-
Bestseller Psychologie peněz
-
Bestseller Atomové návyky
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Kniha Vesmír - Kouzelné čtení Albi
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Bestseller Zaklínač I: Poslední přání - brož. (5. vydání)
-
Co je nového v managementu
-
Bestseller David Hecl: Mluví k vám kapitán
-
Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat
-
Bestseller Důmyslné umění, jak mít všechno u pr* * le
-
Kniha Atlas světa - Kouzelné čtení Albi
-
Efektivní porady
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Management a marketing sportu
-
Bestseller Čarodějky
-
Šťastný management
-
Internetový marketing
-
Budování vztahů se zákazníky
-
Management a kvalita sociálních služeb
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 166 x 256 x 8
- datum vydání
- 15.05.2017
- isbn
- 978-80-271-0559-5
- Počet stran
- 128
- Hmotnost
- 246 g
- datum dotisku
- 22.04.2021
- ean
- 9788027105595
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE