0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba157 Kč
Běžně 175 Kč
Kniha
Český management očekávají náročné úkoly. Těžiště činnosti firem budou tvořit vysoce kvalifikované aktivity, obsahující tvůrčí prvky. Přechod k nové struktuře ekonomiky vyžaduje podstatnou změnu metod managementu, protože přechod k aktivitám, založeným na tvůrčím myšlení, vyžaduje maximální využití samostatnosti, nadšení, oslabení hierarchie a… Přejít na celý popis
Muži ve válce přicházeli o život. Ale ženy ztratili všechno ostatní. Natalie Haynes přináší příběh trójské války z pohledu žen. Více informací
Český management očekávají náročné úkoly. Těžiště činnosti firem budou tvořit vysoce kvalifikované aktivity, obsahující tvůrčí prvky. Přechod k nové struktuře ekonomiky vyžaduje podstatnou změnu metod managementu, protože přechod k aktivitám, založeným na tvůrčím myšlení, vyžaduje maximální využití samostatnosti, nadšení, oslabení hierarchie a vytváření relativně autonomních struktur. Kniha významného teoretika i praktika managementu je zobecněním jeho dlouholetých zkušeností do 21 zásad, kterými by se současní manažeři měli řídit. Součástí každé ze zásad jsou i nástroje, kterými lze dosáhnout úspěchu. Z obsahu: Úkol musí být splněn; Posedlost růstem, kvalitou, ziskem a náklady; Čas a zdraví manažera jsou jeho cenným kapitálem; Být charismatickou osobností; Podpora tvůrčího myšlení; Efektivně stimulovat; Intenzivně komunikovat; Vytvořit firemní kulturu; Citlivost ke spolupracovníkům; Každému podle jeho výkonu. Kniha je napsána manažerským stylem, množství příkladů bude mnohé čtenáře inspirovat.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.