Základy marketingu
Základy marketingu - Miroslav Karlíček Nedostupné

Základy marketingu

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům… Přejít na celý popis

Bára Nosková Mosorjaková: Bářina kuchařka pro mámy a táty Rychlá, pestrá a plná dobrot, které budou chutnat nejen dětem, ale po malé úpravě uspokojí i dospělé členy rodiny. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Rozměr
168x241mm
isbn
978-80-247-4208-3
Počet stran
256
datum vydání
1.01.2013
ean
9788024742083
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 0 Kč Nápověda
Další knihy autora