0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům… Přejít na celý popis
Aby se Keira přiblížila k odpovědím, musí riskovat schůzku se smrtí. Nová Darcy Coates je skladem!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Internetový marketing
-
Alchymie
-
Jak na sítě
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Marketingový výzkum
-
Moderní retail marketing
-
Marketingové myšlení
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Handmade byznys
-
7 pilířů efektivního online marketingu
-
Webcopywriting pro samouky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Průvodce síťového marketingu
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
101 rad pro úspěšný prodej
-
Hrdinové digitální doby
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 168 x 241 x 14
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 256
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-247-4208-3
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2013
- ean
- 9788024742083
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.