Základy marketingu Miroslav Karlíček

Základy marketingu

Miroslav Karlíček

Kniha

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 49 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům… Přejít na celý popis

Nastal čas na pořádné thrillery! | Kup tři a každý máš jen za 39 Kč Milovníci thrillerů, pozor! Právě nyní můžete zakoupit 3 tituly jen za 39 Kč. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Jazyk
čeština
Počet stran
256
Vazba
Knihy - paperback
Rozměr
168x241mm
Hmotnost
436 g
datum vydání
1.01.2013
isbn
978-80-247-4208-3
ean
9788024742083

Jak si vede v knihy Dobrovský?

122185. v e-shopu | 123610. minulý týden

110029. v Knihy |

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora