Základy marketingu Miroslav Karlíček

Základy marketingu - Miroslav Karlíček

Základy marketingu

Miroslav Karlíček

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům… Přejít na celý popis

Dixit Ověřte své vypravěčské schopnosti! Umožní vám vaše poutavé příběhy dosáhnout na vítězství? Dixit – zábavná společenská hra Více informací

Popis

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
prosinec 2012
isbn
978-80-247-4208-3
ean
9788024742083
Jazyk
čeština
Počet stran
256
Vazba
měkká vazba
Rozměr
168x241mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

62250. v e-shopu | 69652. minulý týden

71. v Marketing | 80. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora