1.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky. Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům… A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Internetový marketing
-
Copywriting
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Základy marketingu
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
S mlékem, nebo bez
-
Jsi značka?!
-
Tohle je marketing!
-
Nekonečná hra
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Rockefeller - Kampaň za Nový Světový Řád
-
Průvodce síťového marketingu
-
Alchymie
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Od vize k zisku
-
BLACK FRIDAY Sami v moři konkurence
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Webcopywriting pro samouky
Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky. Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům… A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence. Kniha Zákaznická věrnost vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- CPress
- Rozměr
- 170 x 230 x 10
- isbn
- 978-80-251-1905-1
- Počet stran
- 160
- datum vydání
- 1.03.2008
- ean
- 9788025119051
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.