5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při… Přejít na celý popis
Přivolejte jaro svěžím a žhavým čtením, které právě teď objednáte z našeho e-shopu od 79 Kč.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Anatomie rozhodování
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Obchodní dovednosti
-
Jak na sítě
-
Průvodce úspěšného obchodníka
-
Marketing management
-
Jsi značka?!
-
Webcopywriting pro samouky
-
Image a firemní identita
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Moderní retail marketing
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Marketingové myšlení
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
České značky, které dobyly svět
-
Průvodce síťového marketingu
-
Nadčasový produkt
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Základy Public Relations
-
Internetový marketing
-
Handmade byznys
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres. Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji. Knížku určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečné rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.
- Nakladatel
- Grada
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 208
- isbn
- 978-80-247-3511-5
- Rozměr
- 168 x 240 x 12
- ean
- 9788024735115
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.