4.9 z 5 hvězdiček
měkká vazba449 Kč
Kniha ( měkká vazba )
312 Kč s DPH
Běžně 349 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
In "The Power of Habit", award-winning "New York Times" business reporter Charles Duhigg takes us to the thrilling edge of scientific discoveries that explain why habits exist and how they can be changed. With penetrating intelligence and an ability to distill vast amounts of information into engrossing narratives, Duhigg brings to life a whole… Přejít na celý popis
Ke každému nákupu nad 499 Kč v našich knikupectvích si můžete vybrat jednu knihu od značky RED či GATE za pouhou 1 Kč! Více informací
In "The Power of Habit", award-winning "New York Times" business reporter Charles Duhigg takes us to the thrilling edge of scientific discoveries that explain why habits exist and how they can be changed. With penetrating intelligence and an ability to distill vast amounts of information into engrossing narratives, Duhigg brings to life a whole new understanding of human nature and its potential for transformation. Along the way we learn why some people and companies struggle to change, despite years of trying, while others seem to remake themselves overnight. We visit laboratories where neuroscientists explore how habits work and where, exactly, they reside in our brains. We discover how the right habits were crucial to the success of Olympic swimmer Michael Phelps, Starbucks CEO Howard Schultz, and civil-rights hero Martin Luther King, Jr. We go inside Procter & Gamble, Target superstores, Rick Warren's Saddleback Church, NFL locker rooms, and the nation's largest hospitals and see how implementing so-called keystone habits can earn billions and mean the difference between failure and success, life and death. At its core, "The Power of Habit" contains an exhilarating argument: the key to exercising regularly, losing weight, raising exceptional children, becoming more productive, building revolutionary companies and social movements, and achieving success is understanding how habits work. Habits aren't destiny. As Charles Duhigg shows, by harnessing this new science, we can transform our businesses, our communities, and our lives.
4.8 z 5 6 hodnocení čtenářů
5× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
5 z 5 hvězdiček Markéta Němcová registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Naprostá bomba v oblasti knih, které patří mezi populárně naučné. Čtivé a lehce napsané (sepsané) poznatky ze současné psychologie zvyku. Nejen o zvycích, které si sami vytváříme, ale také o těch, které nás naučili velké firmy a reklama.
Kniha, BizBooks, 2013, 9788026500551
5 z 5 hvězdiček Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel
Kniha je velmi čtivá, obsahuje řadu příběhů z různých oblastí, kde zvyky pomáhají i kde škodí. Poskytuje také návod na to, jak zvyky měnit, jak si vybudovat spouštěče a jak využívat staré spouštěče pro nahrazení nevhodných zvyků novými.
E-kniha, BizBooks, 2021,
5 z 5 hvězdiček Alena Brožková registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Kniha je skvěle napsaná, velmi čtivá, oceňuji autorův výklad mechanismu vzniku zvyků a návod jak odbourat špatné zvyky. Překvapilo mě, že se věnuje nejenom zvykům u jednotlivců, ale i využití zvyků v řízení firem.
Kniha, BizBooks, 2013, 9788026500551
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.