Testing Business Ideas
Testing Business Ideas - Alexander Osterwalder,Bland David J. Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Druhé písně Závišovy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 349 Kč

Druhé písně Závišovy

A practical guide to effective business model testing 7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder’s global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

A practical guide to effective business model testing 7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder’s global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas. Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success for any new venture or business project. It builds on the internationally popular Business Model Canvas and Value Proposition Canvas by integrating Assumptions Mapping and other powerful lean startup-style experiments. Testing Business Ideas uses an engaging 4-color format to: Increase the success of any venture and decrease the risk of wasting time, money, and resources on bad ideasClose the knowledge gap between strategy and experimentation/validationIdentify and test your key business assumptions with the Business Model Canvas and Value Proposition Canvas A definitive field guide to business model testing, this book features practical tips for making major decisions that are not based on intuition and guesses. Testing Business Ideas shows leaders how to encourage an experimentation mindset within their organization and make experimentation a continuous, repeatable process. 

Sdílet

Nakladatel
John Wiley & Sons Inc
Rozměr
187 x 243 x 18
datum vydání
12.11.2019
ean
9781119551447
Počet stran
368
Hmotnost
988 g
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
Vydání
1
isbn
978-1-119-55144-7

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 924 Kč Nápověda