Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů - Martin Šikýř Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Drž mě, když padám

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Drž mě, když padám

Na trhu ojedinělá publikace se věnuje využití takzvané nejlepší praxe (best practice) v řízení lidských zdrojů. Zaměřuje se na nejlepší praxi ve vytváření pracovních míst, plánování, výběru, hodnocení, odměňování a vzdělávání zaměstnanců i péči o zaměstnance, jejich pracovní podmínky a pracovní vztahy, což jsou činnosti řízení lidských zdrojů,… Přejít na celý popis

Knížky od 4 Kč?! To je náš DOBRO.BLEŠÁK Náš online DORBO.BLEŠÁK plníme každý týden novými a zajímavými tituly, které za tyto ceny jinde nenajdete. Knížky od 4 Kč v našem DOBRO.BLEŠÁKU jsou ale jen omezený čas a brzy zmizí. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Na trhu ojedinělá publikace se věnuje využití takzvané nejlepší praxe (best practice) v řízení lidských zdrojů. Zaměřuje se na nejlepší praxi ve vytváření pracovních míst, plánování, výběru, hodnocení, odměňování a vzdělávání zaměstnanců i péči o zaměstnance, jejich pracovní podmínky a pracovní vztahy, což jsou činnosti řízení lidských zdrojů, které rozhodují o úspěchu organizace v současných ekonomických a sociálních podmínkách. Autor mimo jiné na základě vlastního empirického šetření srozumitelně a přehledně vymezuje pojetí řízení lidských zdrojů, seznamuje s vývojem řízení lidských zdrojů a radí, jaké zásady a postupy v řízení lidských zdrojů uplatňovat, aby manažeři a personalisté dosahovali očekávaného výkonu organizace prostřednictvím dosahování požadovaného výkonu zaměstnanců. Kniha přináší inspiraci všem organizacím, které se chtějí stát nejlepšími a nejúspěšnějšími zaměstnavateli, uvědomují si důležitost schopných a motivovaných zaměstnanců pro dosažení úspěchu a chtějí jejich prostřednictvím vytvářet spokojené zákazníky a další zainteresované strany, jejichž spokojenost zajišťuje organizaci dlouhodobou prosperitu a trvalou konkurenční výhodu.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Rozměr
170 x 245 x 10
datum dotisku
22.07.2021
ean
9788024752129
Počet stran
200
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
datum vydání
1.09.2014
isbn
978-80-247-5212-9

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda