0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba294 Kč
Běžně 329 Kč
Kniha ( měkká vazba )
268 Kč s DPH
Běžně 299 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se… Přejít na celý popis
Ona má vlivného otce i úspěšného snoubence, peníze, šperky, šaty, večírky. On nemá nic. Jak dopadne střet protikladných světů?
Více informací
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Jak si vede v knihy Dobrovský?
43505. v e-shopu | 41502. minulý týden | 17668. nejlepší dosažené 22.03.2023
34321. v Knihy | 32648. minulý týden | 13961. nejlepší dosažené 16.03.2023
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.