4.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti mediální teorie i praxe tak, aby zůstala zachována odborná erudice textu, který má mít současně propedeutický charakter, a přitom vycházet vstříc potřebám a zájmům uměleckého oboru. Autoři se… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Jak na média
-
Chvála nacionalismu
-
Evropská ekonomická integrace a cestovní ruch
-
Rozum a odvaha
-
Svoboda
-
Host - Měsíčník pro literaturu a kulturu
-
Adolfe vstaň, vše odpuštěno
-
Hon na krtka KGB ve vedení CIA
-
Karanténa
-
Slovensko 30 let poté
-
Rozhodování o věcech veřejných
-
Čas na odvahu
-
My kacíři
-
Řízení projektů informačních systémů 2.vyd.
-
Jak uvařit demokracii
-
Miroslav Karas: A odkud bych asi tak byl?
-
Obnova hodnot a návrat ke kritickému myšlení
-
Politika z obou stran
-
Zpráva o stavu civilizace
-
Zpátky ve cvokhauzu a... za zrcadlem
-
Šáhinšáh
-
Jaderné Rusko
-
Kapitalismus a svoboda
-
Návrat (do) historie
Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti mediální teorie i praxe tak, aby zůstala zachována odborná erudice textu, který má mít současně propedeutický charakter, a přitom vycházet vstříc potřebám a zájmům uměleckého oboru. Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti. Průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace. Charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby, nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam pečlivě vybrané doporučené literatury a ucelený přehled pramenů ke studiu médií a mediální legislativy České republiky.
- Nakladatel
- Akademie múzických umění
- datum vydání
- 23.09.2014
- ean
- 9788073313043
- Počet stran
- 148
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-7331-304-3
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE