Marketingový management destinací Monika Palatková

Marketingový management destinací - Monika Palatková Sleva 28

Marketingový management destinací

Monika Palatková

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

241 Kč s DPH
Ušetříte 28 Kč Běžně 269 Kč

  • Marketingový management destinací E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 229 Kč s DPH Ihned ke stažení

E-knihy YA za 99 Kč E-knihy na cesty – tentokrát pro Young Adult čtenáře – objednávejte do 15. července za 99 Kč! Více informací

Popis

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
25.10.2011
isbn
978-80-247-3749-2
ean
9788024737492
Jazyk
čeština
Počet stran
208
Vazba
měkká vazba
Rozměr
1670x2400mm

Bestseller v knihy Dobrovský

80693. v e-shopu | 78214. minulý týden

104. v Marketing | 104. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora