0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ.… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Marketing management
-
Internetový marketing
-
Marketing 6.0
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Bestseller Novinka Noční služba
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Strategie digitálního marketingu
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
-
Dokonalé služby
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Sleva 209 Kč O službě vlasti
Výhodný balíček -
Marketing management
-
Bestseller Psychologie peněz
-
Anatomie rozhodování
-
Bestseller Letnice
-
Event marketing
-
Marketingová komunikace
-
Bestseller Atomové návyky
-
Online marketing
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Nové vydání je zcela přepracováno, obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, nově jsou zařazeny kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 24
- isbn
- 978-80-247-2721-9
- Počet stran
- 232
- datum vydání
- 1.09.2008
- ean
- 9788024727219
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE