4.7 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je… Přejít na celý popis
Všechno, co jste chtěli vědět o plastické chirurgii, ale báli jste se zeptat. Předobjednejte si knižní rozhovor renomovaným plastickým chirurgem Ondřejem Měšťákem.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Základy marketingu
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Lídři jedí poslední
-
Webcopywriting pro samouky
-
Radikální otevřenost
-
Řízení lidských zdrojů - Moderní pojetí a postupy
-
Jak na sítě
-
Copywriting
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory
-
Objevte své PROČ
-
Internetový marketing
-
NOVINKA Tajemství úspěšných lídrů
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Motivace a odměňování pracovníků - Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší
-
Moderní personalistika ve službách
-
Koučování zaměřené na řešení
-
Na volné noze
-
Dokonalá manažérská selhání
-
Manažer koučem
-
Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managementu
-
Koučování
-
Motivace zvenčí jako smrad
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240 x 13
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 224
- Vydání
- 4
- isbn
- 978-80-247-4061-4
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.02.2012
- ean
- 9788024740614
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.