Diferencované řízení vztahů se zákazníky Hana Lošťáková

Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Hana Lošťáková

Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Hana Lošťáková

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

  • Produkt je vyprodaný.

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd… Přejít na celý popis

E-knihy YA za 99 Kč E-knihy na cesty – tentokrát pro Young Adult čtenáře – objednávejte do 15. července za 99 Kč! Více informací

Popis

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
20.8.2009
isbn
978-80-247-3155-1
ean
9788024731551
Jazyk
čeština
Počet stran
272
Vazba
{$GradaSK.BookBinding.SolidSewn$}
Rozměr
1670x2400mm

Bestseller v knihy Dobrovský

247145. v e-shopu | 233255. minulý týden

352. v Management | 336. minulý týden

270. v Marketing | 254. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora