Diferencované řízení vztahů se zákazníky Hana Lošťáková

Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Hana Lošťáková

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 49 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd… Přejít na celý popis

Bílá Voda Kateřina Tučková Román Bílá Voda od Kateřiny Tučkové přináší příběh se strhujícím dějem, který je inspirovaný skutečnými událostmi. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Jazyk
čeština
Počet stran
272
Vazba
měkká vazba
Rozměr
1670x2400mm
Hmotnost
602 g
isbn
978-80-247-3155-1
ean
9788024731551

Jak si vede v knihy Dobrovský?

48840. v e-shopu | 50118. minulý týden

37513. v Knihy |

42. v Marketing |

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora