0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Publikace uznávaných autorů je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat, a co musíte udělat pro zahájení podnikatelské činnosti, seznámíte se s tím nejdůležitějším, co podnikatel musí vědět z oblasti managementu,… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Podnikání z lavice
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Základy marketingu
-
Základy finančního řízení podniku
-
Podnikání včera, dnes a zítra
-
Tahák na úspěšné podnikání
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Osobní finance Základy podnikání
-
Na volné noze
-
Založte si vlastní firmu
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Punkové podnikání
-
10 ZA 500,- 100 let od začátku svobodného podnikání v Československu
-
Sami v moři konkurence
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Podniková environmentální strategie
-
S mlékem, nebo bez
-
Silná slova
-
Konkurenční zpravodajství
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
-
Žlutá kniha budování značky
-
Procesní řízení v praxi podniků a vysokých škol.
Publikace uznávaných autorů je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat, a co musíte udělat pro zahájení podnikatelské činnosti, seznámíte se s tím nejdůležitějším, co podnikatel musí vědět z oblasti managementu, marketingu, řízení lidských zdrojů a finančního řízení. V závěru se s vámi úspěšní čeští podnikatelé podělí o svůj podnikatelský příběh, dozvíte se, v čem tkví tajemství jejich úspěchu. Kniha nemá svým praktickým zaměření a nábojem na českém trhu obdoby a žádný student a podnikatel, který chce dosáhnout ve svém podnikání úspěchu, by ji neměl minout.
- Nakladatel
- Grada
- datum vydání
- 1.02.2010
- ean
- 9788024733395
- Počet stran
- 432
- jazyk
- čeština
- Rozměr
- 170 x 240 x 30
- isbn
- 978-80-247-3339-5
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.