Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb Markert Tom

Zákazník má vždy pravdu a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Markert Tom

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 49 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 299 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem „znát své produkty“, přes pravidlo „nikdy neříkat ne“, až po „požádat o pomoc,… Přejít na celý popis

Billy Summers Stephen King Fanoušci Stephena Kinga, pozor! Už teď si můžete vychutnat nový horor Billy Summers. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem „znát své produkty“, přes pravidlo „nikdy neříkat ne“, až po „požádat o pomoc, pokud ji potřebujete“ – a samozřejmě – vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!

Sdílet 0

Nakladatel
Pragma
Jazyk
čeština
Počet stran
112
Vazba
pevná vazba
Rozměr
133x186mm
Hmotnost
208 g
datum vydání
1.02.2012
isbn
978-80-7349-295-3
ean
9788073492953

Jak si vede v knihy Dobrovský?

47065. v e-shopu | 48803. minulý týden

36614. v Knihy | 37519. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora