Vyzvánění

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

279 Kč s DPH
Běžně 349 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Experiment s láskou

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1299 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Experiment s láskou

Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším.

Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají.

Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání?

Sdílet

Nakladatel
Via
Rozměr
140 x 209 x 23
datum vydání
14.07.2021
ean
9788075850119
Počet stran
264
Hmotnost
132 g
jazyk
čeština
Vazba
pevná vazba
Vydání
1
isbn
978-80-7585-011-9

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 7 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Honza registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Kompletní historie firmy, možná ale pro někoho až moc detailní. Spíš pro fajnšmekry a fandy zn. NOKIA

    Přečíst více
  • Petr registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Sympatické čtení. Určitě nehledejte romantiku, sci-fi nebo detektivku. Jedná se o souhrn a subjektivní analýzu autorů.

    Přečíst více
  • Ivo registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Obsah velmi zajímavý, překlad jeden z nejhorších co jsem kdy viděl. Nechce se mě věřit, že to překládal učitel angličtiny ... Možná to dělal Google... nobody is perfect.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 279 Kč Nápověda