Vyzvánění

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

279 Kč s DPH
Běžně 349 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení… Přejít na celý popis

Letní obří KNÍŽKODEJ | Čtení do 99 Kč Stovky knih za maximálně 99 Kč! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším.

Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají.

Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání?

Sdílet 0

Nakladatel
Via
Rozměr
141 x 208 x 22
jazyk
čeština
Počet stran
264
Vydání
1
isbn
978-80-7585-011-9
Vazba
pevná vazba
datum vydání
12.07.2021
ean
9788075850119

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 7 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Honza registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Kompletní historie firmy, možná ale pro někoho až moc detailní. Spíš pro fajnšmekry a fandy zn. NOKIA

    Přečíst více
  • Ivo registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Obsah velmi zajímavý, překlad jeden z nejhorších co jsem kdy viděl. Nechce se mě věřit, že to překládal učitel angličtiny ... Možná to dělal Google... nobody is perfect.

    Přečíst více
  • Petr registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Sympatické čtení. Určitě nehledejte romantiku, sci-fi nebo detektivku. Jedná se o souhrn a subjektivní analýzu autorů.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 279 Kč Nápověda