Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie Lafley A.G., Martin Roger L.

Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie

Lafley A.G., Martin Roger L.

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

329 Kč s DPH

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za… Přejít na celý popis

Filmy 25 % Doplňte si zásoby na domácí večery u televize právě teď, protože na celou nabídku filmů platí sleva 25 % Více informací

Popis

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát.Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí.A sice:Jaké jsou vaše vítězné cíle? Kde budete hrát? Jak způsobem chcete vyhrát?Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.

Sdílet 0

Nakladatel
Edice Knihy Omega
datum vydání
21.8.2018
isbn
978-80-7390-434-0
ean
9788073904340
Jazyk
čeština
Počet stran
390
Vazba
pevná vazba

Bestseller v knihy Dobrovský

10473. v e-shopu | 10184. minulý týden | 4. nejlepší dosažené 03.10.2019

72. v Psychologie osobnosti | 67. minulý týden | 59. nejlepší dosažené 18.07.2020

Hodnocení čtenářů

4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora