Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie Lafley A.G., Martin Roger L.

Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie - Lafley A.G., Martin Roger L.
Zbývá 76 ks
Končí za 21 d
AKCE 1+5

Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie

Lafley A.G., Martin Roger L.

Četl(a) jsem
Chci přečíst
Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do sekce Dobro.Blešák Platí už jen: Zbývá pouze: 76 ks

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

329 Kč s DPH

E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce Knížkodej #10. Šest knih za cenu jedné!

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za… Přejít na celý popis

DOBRO.BLEŠÁK 2021 Navštivte náš DOBRO.BLEŠÁK! Najdete tu nejen poslední kusy dobrého čtení, ale i novinky nebo knížky, jimž bylo neprávem věnováno málo čtenářské pozornosti! Ceny začínají na 9 Kč Více informací

Popis

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát.Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí.A sice:Jaké jsou vaše vítězné cíle? Kde budete hrát? Jak způsobem chcete vyhrát?Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.

Sdílet 0

Nakladatel
Edice Knihy Omega
datum vydání
21.08.2018
isbn
978-80-7390-434-0
ean
9788073904340
Jazyk
čeština
Počet stran
390
Vazba
pevná vazba

Jak si vede v knihy Dobrovský?

2520. v e-shopu | 2432. minulý týden | 4. nejlepší dosažené 03.10.2019

20. v Psychologie osobnosti | 18. nejlepší dosažené 09.06.2021

Hodnocení a recenze čtenářů

3.3 z 5 3 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

  • 1 z 5 hvězdiček Jakub

    Za mě teda bída. Už jen podle názvu a obálky knihy jsem čekal úplně jiný obsah. Nakonec se mi akorát dostala nějaká životní cesta nějakýho borca z koncernu P&G. Jo, přelomového podnikatele to možná může zajímat, ale já osobně jsem si z toho vytáhl pár cenných informací a to je prostě málo.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073904340

Další knihy autora