Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková; Pavel Horňák

Velký slovník marketingových komunikací

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Bytové doplňky z betonu - Originální a snadné

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 129 Kč

Bytové doplňky z betonu - Originální a snadné

  • Velký slovník marketingových komunikací E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 297 Kč s DPH Ihned ke stažení

Thrillerobraní To nejlepší napětí na našem e-shopu opět dozrálo a přichází další sklizeň s cenami od 9 Kč Více informací

Popis

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.08.2012
isbn
978-80-247-4354-7
ean
9788024743547
Jazyk
čeština
Počet stran
272
Vazba
měkká vazba
Rozměr
1670x2400mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

252721. v e-shopu | 251214. minulý týden

280. v Marketing | 281. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora