To nejlepší z Nejlepšího copywritera

Kniha ( měkká vazba )

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Pavel Vrba - Básník na pěti linkách (+ CD/DVD)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 399 Kč

Pavel Vrba - Básník na pěti linkách (+ CD/DVD)

Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být. Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce,… Přejít na celý popis

Richard Chizmar: Hon na Bubáka Někdo ve městě vraždí dívky a zohavuje jejich těla, aby je pak nechal obyvatelům na odiv. Ovšem podezřelí ani stopy neexistují a zoufalství roste... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být. Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu. V knize např. najdete: Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby 10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat Péče o duši v časech Instagramu Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví. „Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj

Sdílet 0

Nakladatel
Zoner Press
Rozměr
168 x 230
jazyk
čeština
Počet stran
224
datum vydání
1.01.2019
isbn
978-80-7413-402-9
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
20.09.2023
ean
9788074134029

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

1.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Jiří Papánek registrovaný uživatel 1 z 5 hvězdiček

    Samoúčelná jazyková exhibice. Zajímavé formou (jazykem), nikoliv obsahem. Autor se příliš zaobírá svým psaným projevem a svými myšlenkami a zapomíná na čtenáře, který se chce něco naučit nebo dozvědět.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 299 Kč Nápověda