4.1 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, from value protection to value creation, from cost-based pricing to relationship pricing, from market segments to brand tribes, and… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Tajemství všech tajemství
-
How to run a business without risk
-
How Big Things Get Done
-
What It Takes
-
Adam Smith : What He Thought, and Why it Matters
-
Bestseller Vánoce na Manhattanu
-
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition
-
The Alternative: How to Build a Just Economy
-
Marketingová komunikace
-
How to Stand Up to a Dictator
-
Hegarty on Advertising
-
Rich Forever
-
How Tyrants Fall
-
Time for Socialism: Dispatches from a World on Fire, 2016-2021
-
War
-
How Economics Can Save the World: Simple Ideas to Solve Our Biggest Problems
-
The Psychology of Wealth
-
Megathreats : Ten Dangerous Trends that Imperil Our Future, and How to Survive Them
-
The High Frequency Game Changer
-
Success Habits
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Caesar Commentarii. I. (Gallic War): (Bellum Gallicum, cum A. Hirti supplemento)
-
Growth. A Reckoning
-
Making Sense of Chaos
Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, from value protection to value creation, from cost-based pricing to relationship pricing, from market segments to brand tribes, and from customer satisfaction to customer empowerment. In the 13 years since Neumeier wrote The Brand Gap, the influence of social media has proven his core theory: "A brand isn't what you say it is-it's what they say it is." People are no longer consumers or market segments or tiny blips in big data. They don't buy brands. They join brands. They want a vote in what gets produced and how it gets delivered. They're willing to roll up their sleeves and help out-not only by promoting the brand to their friends, but by contributing content, volunteering ideas, and even selling products or services. At the center of the book is the Brand Commitment Matrix, a simple tool for organizing the six primary components of a brand. Your brand community is your tribe. How will you lead it?
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Pearson Education
- Rozměr
- 178 x 234 x 16
- datum vydání
- 1.08.2015
- ean
- 9780134172811
- Počet stran
- 160
- Hmotnost
- 328 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-13-417281-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE