The Brand Flip : Why customers now run companies and how to profit from it
The Brand Flip : Why customers now run companies and how to profit from it - Neumeier Marty Nedostupné

The Brand Flip : Why customers now run companies and how to profit from it

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, from value protection to value creation, from cost-based pricing to relationship pricing, from market segments to brand tribes, and from… Přejít na celý popis

Oslavte Mezinárodní den knihy | Je tu DOPRAVA ZDARMA! Oslavte s námi Mezinárodní den knihy! Jsou tu dny DOPRAVY ZDARMA, během kterých za vás zaplatíme poštovné my! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, from value protection to value creation, from cost-based pricing to relationship pricing, from market segments to brand tribes, and from customer satisfaction to customer empowerment.In the 13 years since Neumeier wrote The Brand Gap, the influence of social media has proven his core theory: "A brand isn't what you say it is-it's what they say it is." People are no longer consumers or market segments or tiny blips in big data. They don't buy brands. They join brands. They want a vote in what gets produced and how it gets delivered. They're willing to roll up their sleeves and help out-not only by promoting the brand to their friends, but by contributing content, volunteering ideas, and even selling products or services.At the center of the book is the Brand Commitment Matrix, a simple tool for organizing the six primary components of a brand. Your brand community is your tribe. How will you lead it?

Sdílet 0

Nakladatel
Pearson
Rozměr
178 x 234 x 16
jazyk
angličtina
Počet stran
160
Vydání
1
isbn
978-0-13-417281-1
Vazba
měkká vazba
datum vydání
1.08.2015
ean
9780134172811

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda