4.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení Ve středu 14. 1. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
363 Kč s DPH
Jsme transparentní
Al Ries and Jack Trout, two of the world''s most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing experise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Power of the Powerless
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
This Is Strategy
-
How Economics Can Save the World: Simple Ideas to Solve Our Biggest Problems
-
The Concise 48 Laws Of Power
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Emotion by Design
-
The Alternative: How to Build a Just Economy
-
Start With Why
-
Hegarty on Advertising
-
The Art of Statistics
-
The Social Brain
-
The Plot
-
The Children of the Anthropocene
-
Four Thousand Weeks
-
One Up On Wall Street
-
Punishing Putin
-
How Big Things Get Done
-
The Psychology of Wealth
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
Accounting and Taxation Terminology in Practice
-
Energy and its impact on economics growth in the world economy
-
How to Stand Up to a Dictator
-
An Ugly Truth
Al Ries and Jack Trout, two of the world''s most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing experise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative techniques for the international marketplace. The authors examine marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, why good ideas didn''t live up to expectations, and offer their own ideas on what would have worked better. The real-life examples, commonsense suggestions and killer instincts contained are nothing less than rules by which companies will flourish or fail.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Profile Books Ltd
- Rozměr
- 135 x 196 x 11
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 160
- Hmotnost
- 132 g
- isbn
- 978-1-86197-610-9
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 24.10.1994
- ean
- 9781861976109
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE