0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu,… Přejít na celý popis
Co nám přinese nový rok, to ještě nevíme, ale rozhodli jsme se, že je třeba ho začít novým čtením! Desítky knížek jsme na e-shopu i v prodejnách zlevnili až o 95 %. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Internetový marketing
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Moderní retail marketing
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Copywriting
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Marketingové myšlení
-
Anti Level Marketing
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Hrdinové digitální doby
-
Marketing
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
České značky, které dobyly svět
-
Webcopywriting pro samouky
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 20
- isbn
- 978-80-247-2690-8
- Počet stran
- 272
- datum vydání
- 1.10.2008
- ean
- 9788024726908
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Zpráva, která otřásla nejen literárním světem: Neil Gaiman čelí obviněním ze sexuálního násilí
- Netflix chystá seriálovou adaptaci úspěšné série „Twisted“ od Any Huang
- Nejčtenější články roku 2024. Co vás na našem blogu nejvíce zajímalo?
- 10 nejprodávanějších knih roku 2024. Máte je ve své knihovně?
- Hlubiny přináší tajemství, která neměla nikdy vyplout na povrch | RECENZE
- Jedním tahem pera: úsměvný a srdce hřející sborník příběhů Terryho Pratchetta | RECENZE
- Vzhlédnout k nebi – příběh z pera Rebeccy Yarros vás rozpláče i okouzlí | RECENZE
- Radka Třeštíková a její novinka Bábovky na konci světa opět rozděluje čtenáře | RECENZE
- Obsadili jsme 6. místo v žebříčku nejlepších zákaznických zkušeností. Děkujeme!
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Třpytivá: Druhý díl, který zvedá laťku celé série opravdu vysoko! | RECENZE