5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha je komplexním rádcem pro ty, kteří zakládají a řídí významné organizace, tedy ty, jež překonávají test času a ignorují pomíjivé módní trendy v teorii podnikání. Tato nepostradatelná kniha obsahuje aktualizované a rozšířené nejlepší vstupy z autorova populárního blogu a přibližuje jeho nenapodobitelné pojetí různých témat: od efektivního… Přejít na celý popis
Mělo jít jen o nevinný polibek na honosném plese debutantek. O soukromou chvilku s pohledným cizincem...
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Podnikání z lavice
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Punkové podnikání
-
Na volné noze
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Blog za milion
-
Moderní leadership
-
Osobní finance Základy podnikání
-
Jak vybudovat úspěšný tým
-
10 ZA 500,- 100 let od začátku svobodného podnikání v Československu
-
Marketing management
-
Čas na výpověď - Manuál online podnikání pro ženy
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Produktivní podnikatel - Průvodce řemeslem podnikání
-
Úspěšný manažerský start
-
Podnikání včera, dnes a zítra
-
Umění války
-
Defektní Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání (Defekt)
-
City logistika
-
Pracoviště jako prostor k učení
-
Začněte s PROČ
-
Mistrovství
Kniha je komplexním rádcem pro ty, kteří zakládají a řídí významné organizace, tedy ty, jež překonávají test času a ignorují pomíjivé módní trendy v teorii podnikání. Tato nepostradatelná kniha obsahuje aktualizované a rozšířené nejlepší vstupy z autorova populárního blogu a přibližuje jeho nenapodobitelné pojetí různých témat: od efektivního e-mailování přes umění nadbíhat až po to, jak předejít "explozi hlupáků".
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Management
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Pragma
- Rozměr
- 160 x 233 x 50
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 484
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7349-275-5
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 8.08.2013
- ean
- 9788073492755
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.