5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí, jak je možné kulturu organizace poznat a jakými nástroji ji lze utvářet a měnit. Kniha je opřena o… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
S mlékem, nebo bez
-
Obchodní dovednosti
-
Image a firemní identita
-
10 ZA 500,- 100 let od začátku svobodného podnikání v Československu
-
Management a organizační chování
-
Tahák na úspěšné podnikání
-
Na volné noze
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Podniková environmentální strategie
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
-
Etika v podnikatelském prostředí
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
-
Konkurenční zpravodajství
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Sami v moři konkurence
-
Umění řízení digitálních projektů
-
Lépe a rychleji
-
Lean dílenské řízení
-
Zrození kmenového vůdce
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Nekonečná hra
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí, jak je možné kulturu organizace poznat a jakými nástroji ji lze utvářet a měnit. Kniha je opřena o nejnovější domácí i zahraniční literaturu a představuje systematické zpracování teoretických poznatků s vyústěním do nástinu jejich aplikace v manažerské a personalistické praxi. Čtenářům z řad manažerů, personalistů a studentů kurzů MBA poskytuje množství informací, které jim mohou pomoci budovat a měnit obsah kultury své organizace tak, aby v ní získali dlouhodobou konkurenční výhodu.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 172 x 247 x 18
- datum vydání
- 1.10.2010
- isbn
- 978-80-247-2951-0
- Počet stran
- 240
- Hmotnost
- 544 g
- datum dotisku
- 26.09.2019
- ean
- 9788024729510
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.