Moderní marketing, 4.vydání Philip Kotler

Moderní marketing, 4.vydání

Philip Kotler

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Pečená zebra

K nákupu nad 899 Kč dárek zdarma v hodnotě 269 Kč

Pečená zebra

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového… Přejít na celý popis

Půlnoční knihovna Matt Haig Bestsellerový román Půlnoční knihovna od Matta Haiga si můžete předobjednat již nyní s dobrou slevou na našem e-shopu! Více informací

Popis

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu knihy. Publikaci doplňuje množství fotografií, obrázků a grafů.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.10.2007
datum dotisku
20.02.2020
isbn
978-80-247-1545-2
ean
9788024715452
Jazyk
čeština
Počet stran
1048
Vazba
pevná vazba
Rozměr
177x247mm
Hmotnost
1848 g

Jak si vede v knihy Dobrovský?

22577. v e-shopu | 27643. minulý týden

20. v Marketing |

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora