4.8 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
For graduate and undergraduate courses in marketing management. A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller’s fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book’s efficient coverage of current… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bohemian Rhapsody
-
Africa Is Not a Country, 2nd Edition
-
Novinka Empire of the Dawn
-
Configuring SAP S/4HANA Finance
-
Bestseller Novinka Plný dům
-
No Friend to This House
-
Novinka Sustainable Interior Design
-
Scenes from the Bible
-
The Golden Gate
-
Novinka The Christmas Tree that Loved to Dance
-
Hot Wheels: The Official Hot Wheels Annual 2026
-
The Menu of Happiness
-
Death of an Ordinary Man
-
Spirit Crystals
-
Old Christmas
-
The Mandelbaum Gate
-
Bestseller Novinka Léta sametová
-
Bestseller Marek Dvořák: Mezi nebem a pacientem
-
Slow Burn Summer
-
English for Everyone Practice Book Level 1 Beginner: French language edition
-
English for Everyone English Grammar Guide: French language edition
-
Bestseller Pod taktovkou
-
Official Fourth Wing Journal: Violent Little Thing Edition with Lined Pages
-
The Wonderful Wizard of Oz: Accessible Easier Edition
For graduate and undergraduate courses in marketing management. A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller’s fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book’s efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases. The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text.
- Nakladatel
- Pearson
- Rozměr
- 232 x 190 x 18
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 352
- Hmotnost
- 580 g
- isbn
- 978-1-292-09314-7
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 18.06.2015
- ean
- 9781292093147
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE