Mezinárodní marketing Hana Machková

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Mezinárodní marketing

Hana Machková

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

Do košíku

268 Kč s DPH
Ušetříte 31 Kč Běžně 299 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

  • Mezinárodní marketing E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 254 Kč s DPH Ihned ke stažení

lunární Už máte svůj lunární kalendář Krásné paní pro rok 2021? Více informací

Popis

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.1.2015
isbn
978-80-247-5366-9
ean
9788024753669
Jazyk
čeština
Počet stran
200
Vazba
Knihy - paperback
Rozměr
173x247mm

Bestseller v knihy Dobrovský

34064. v e-shopu | 31508. minulý týden

45. v Marketing |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora