Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

Marketing v cestovním ruchu - Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2. vydání

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

330 Kč s DPH
Běžně 369 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Má sestra je sériový vrah

K nákupu nad 799 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Má sestra je sériový vrah

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a… Přejít na celý popis

Balíček největší básnířky naší doby | 3 KNIHY RUPI KAUR ZA 499 KČ Znáte naše výhodné balíčky? Mezi ty nejoblíbenější patří balíček moderní básnířky Rupi Kaur! Více informací

Popis

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Jazyk
čeština
Počet stran
320
Vazba
měkká vazba
Rozměr
167x240mm
Hmotnost
546 g
datum vydání
1.08.2012
isbn
978-80-247-4209-0
ean
9788024742090

Jak si vede v knihy Dobrovský?

35293. v e-shopu | 36616. minulý týden

27509. v Knihy |

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 330 Kč Nápověda
Další knihy autora