0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a… Přejít na celý popis
Přidali jsme další kupu knih a prodloužili akci do 30. dubna 2025! Pomozte nám pročistit knižní sklad, abychom udělali místo letošním novinkám.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Copywriting
-
Společensky odpovědný cestovní ruch
-
Image a firemní identita
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Webcopywriting pro samouky
-
Destinační management
-
Marketingové myšlení
-
Cestovní ruch
-
Marketingový výzkum
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Sami v moři konkurence
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Průvodce síťového marketingu
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Handmade byznys
-
Alchymie
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Moderní retail marketing
-
Zeměpis cestovního ruchu
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240 x 18
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 320
- Vydání
- 2
- isbn
- 978-80-247-4209-0
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.08.2012
- ean
- 9788024742090
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.