5.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Marketing management
-
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu
-
Cestovní ruch pro VOŠ a VŠ
-
Cestovní ruch
-
Sleva 558 Kč Skvělá série Maxton Hall
Výhodný balíček -
Management cestovních kanceláří a agentur
-
Elektronická Albi tužka 2.0
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Bestseller Gazely
-
Od vize k zisku
-
Bestseller Josef Mareš: Moje případy z 1. oddělení
-
Marketingový management destinací
-
Handmade byznys
-
Bestseller Šikmý kostel
-
Evropská ekonomická integrace a cestovní ruch
-
Sami v moři konkurence
-
Internetový marketing
-
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
-
Mezinárodní cestovní ruch
-
Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy
-
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání)
-
Strategie digitálního marketingu
-
Ekonomika cestovního ruchu
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240 x 18
- datum vydání
- 1.08.2012
- ean
- 9788024742090
- Počet stran
- 320
- Hmotnost
- 546 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- Knihy - paperback
- Vydání
- 2
- isbn
- 978-80-247-4209-0
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE