Managing Overthinking (HBR Emotional Intelligence Series)
Managing Overthinking (HBR Emotional Intelligence Series) - Sian Beilock,Boyes Alice,Harvard Business Review,Melody Wilding,Thomas H. Davenport Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Bohemian Rhapsody

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1899 Kč dárek zdarma v hodnotě 128 Kč

Bohemian Rhapsody

Get your mind unstuck.It can be challenging to be mindful when you''re trapped in your own head. Overthinking comes in many forms—overanalysis, perfectionism, worry, rumination—and each of these can be harmful to your productivity and well-being at work.This book will teach you how to understand what type of overthinking you are experiencing… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Get your mind unstuck.

It can be challenging to be mindful when you''re trapped in your own head. Overthinking comes in many forms—overanalysis, perfectionism, worry, rumination—and each of these can be harmful to your productivity and well-being at work.

This book will teach you how to understand what type of overthinking you are experiencing, realize when you''re cycling in a mental loop, and break free so that you can trust your gut, make a decision, and move forward with confidence.

This volume includes the work of:

Alice BoyesMelody WildingThomas H. DavenportSian Beilock

HOW TO BE HUMAN AT WORK. The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.

Sdílet

Nakladatel
Harvard Business Review Press
Rozměr
177 x 127 x 9
jazyk
angličtina
Počet stran
144
Hmotnost
140 g
isbn
9798892790826
Vazba
měkká vazba
datum vydání
25.03.2025
ean
9798892790826

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 363 Kč Nápověda