4.5 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka či o problematiku organizačního chování… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Gazely
-
Bestseller Psychologie peněz
-
Bestseller Josef Mareš: Moje případy z 1. oddělení
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
-
Kniha Hravá angličtina - Kouzelné čtení Albi
-
Bestseller Les v domě
-
Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
-
Založte si vlastní firmu
-
Umění řízení digitálních projektů
-
100 let od začátku svobodného podnikání v Československu
-
Lépe a rychleji
-
Kniha Anglický obrázkový slovník - Kouzelné čtení Albi
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
-
Bestseller Inspirace Baťa
-
Bestseller Harry Potter a Kámen mudrců
-
Organizační kultura a její změna
-
Organizační porno
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Prodávejte!
-
Chování zákazníka
-
Žlutá kniha budování značky
Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka či o problematiku organizačního chování manažerů expatriantů v zahraničí. Zcela nová je kapitola o virtuálních týmech a organizacích, nastíněna je problematika manažerských klíčových kompetencí, výrazně aktualizována je tematika zvyšování organizačního výkonu nebo otázka moci, vlivu a statusu a také přístupů k vedení. Autoři přibližují různé typy manažerů, jejich role při vedení a řízení týmů.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 22
- ean
- 9788024733487
- Počet stran
- 352
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- isbn
- 978-80-247-3348-7
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE