0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba1 499 Kč
Los Logos
Kniha ( pevná vazba )
První z bestsellerů současného designu log a logotypů.Logos have become the face of brands, companies and record labels. They are indispensable "little helpers” in creating a positive image, to trigger the memory, aid identification and install trust. Often deceptively simple, the task of a logo is never an easy one - via extreme reduction it has… Přejít na celý popis
Molly Greenová, sedmnáctiletá osiřelá dívka, je po záhadné smrti své nejlepší kamarádky Kitty nucena odjet za svou „tetičkou“, pro kterou musí začít vykrádat hroby a mrtvoly prodávat studentům medicíny...
Více informací
První z bestsellerů současného designu log a logotypů.Logos have become the face of brands, companies and record labels. They are indispensable "little helpers” in creating a positive image, to trigger the memory, aid identification and install trust. Often deceptively simple, the task of a logo is never an easy one - via extreme reduction it has to radically and perfectly distil an image or message into a simple, easily recognisable icon. Well-indexed; subject-catalogued and systematically structured this popular bestseller has become the perfect research tool for any self-respecting designer or cultural enthusiast. Bilingual English / German edition
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.