5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s… Přejít na celý popis
Začíná Den sklizně padesátého ročníku Hladových her a všechny kraje Panemu svírá strach. Haymitch Abernathy z Dvanáctého kraje se ocitá v boji o přežití...
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Internetový marketing
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Image a firemní identita
-
Tohle je marketing!
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Copywriting
-
Marketing v cestovním ruchu
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Produkční a provozní management
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Strategický marketing
-
Marketingové myšlení
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Průvodce síťového marketingu
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Základy marketingu
-
První kroky v manažerské pozici - Cesta k úspěšnému a respektovanému šéfovi
-
Marketingový výzkum
-
Management v obrazech
Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Management
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Marketing
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 166 x 240 x 24
- datum dotisku
- 14.10.2019
- ean
- 9788027124619
- Počet stran
- 368
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 10.10.2019
- isbn
- 978-80-271-2461-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.