5.0 z 5 hvězdiček
VoucherKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 500 Kč
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Marketing management
-
Bestseller Atomové návyky
-
Internetový marketing
-
Bestseller Na lovu
-
Bestseller Šikmý kostel
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Cestovní ruch
-
Lázeňství a wellness
-
Návraty do lázní
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
15 roků lásky
-
Copywriting
-
Kniha Zpívánky 2 - Kouzelné čtení Albi
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Management a marketing sportu
-
Revenue management v ubytovacích službách - Výstavba stochastického optimalizačního modelu
-
Bestseller Vesmírníček
-
Prvok, Šampón, Tečka a Karel
-
Bestseller Z pohádky do pohádky - Retro edice
-
Balneologie
Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích. Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Management
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Marketing
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 166 x 240 x 24
- datum vydání
- 10.10.2019
- isbn
- 978-80-271-2461-9
- Počet stran
- 368
- Hmotnost
- 625 g
- datum dotisku
- 14.10.2019
- ean
- 9788027124619
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE