0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba536 Kč
Běžně 599 Kč
Kniha ( měkká vazba )
An in-depth study of outdoor advertising since the early 19th-century. David Bernstein An in-depth study of outdoor advertising since the beginning of the 19th century, from Parisian kiosk posters to the latest laser projections Explores many media including billboards, transit shelters, bus sides, taxis and phone booths, among others Ten… Přejít na celý popis
Fanouškům romantické literatury, a především jedinečné Mony Kasten, by neměl ujít výhodný balíček série Maxton Hall. Ocitnete se díky němu na půdě prestižní britské školy a znovu a znovu se zamilujete...
Více informací
An in-depth study of outdoor advertising since the early 19th-century. David Bernstein An in-depth study of outdoor advertising since the beginning of the 19th century, from Parisian kiosk posters to the latest laser projections Explores many media including billboards, transit shelters, bus sides, taxis and phone booths, among others Ten chapters on diverse themes, including brand identity, poster rules and future trends Includes over 500 illustrations, short interviews and commentaries by leading figures in advertising 553 colour illustrations, 35 black and white illustrations
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.