Jak se budují značky Sharp Byron

Jak se budují značky - Sharp Byron Sleva 42

Jak se budují značky

Sharp Byron

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha (pevná vazba)

Do košíku

357 Kč s DPH
Ušetříte 42 Kč Běžně 399 Kč

Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů… Přejít na celý popis

Mistři napětí - sleva Nezmeškejte slevu 30 % na vybrané thrillery a detektivky! Více informací

Popis

Co obchodníci nevědí

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální

Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace.

Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.

Sdílet 0

Nakladatel
Edice Knihy Omega
datum vydání
3.4.2018
isbn
978-80-7390-618-4
ean
9788073906184
Jazyk
čeština
Počet stran
248
Vazba
pevná vazba

Bestseller v knihy Dobrovský

5327. v e-shopu | 5277. minulý týden | 161. nejlepší dosažené 22.07.2018

6. v Marketing | 5. nejlepší dosažené 16.02.2019

Hodnocení čtenářů

5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

  • 5 z 5 hvězdiček

    Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.

    Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184

Další knihy autora
32 prodejen s odběrem Zdarma