5.0 z 5 hvězdiček
Audiokniha (mp3)349 Kč
Audiokniha (mp3)
Kniha je ve formátu mp3
349 Kč s DPH
Jsme transparentní
Proč se při rozhodování chováme iracionálně a jak to napravit? Téměř žádný člověk se při rozhodnutích nechová racionálně a marketing toho umí perfektně využít: Kolikrát vás dostala nějaké akce 2 + 1 zdarma, nebo třeba neodolatelné povánoční výprodeje? Peníze a cena ovlivňují naše myšlení, chování i společenskou morálku a je velmi obtížné určit, co… Přejít na celý popis
Náš online DORBO.BLEŠÁK plníme každý týden novými a zajímavými tituly, které za tyto ceny jinde nenajdete. Knížky od 4 Kč v našem DOBRO.BLEŠÁKU jsou ale jen omezený čas a brzy zmizí. Více informací
Proč se při rozhodování chováme iracionálně a jak to napravit? Téměř žádný člověk se při rozhodnutích nechová racionálně a marketing toho umí perfektně využít: Kolikrát vás dostala nějaké akce 2 + 1 zdarma, nebo třeba neodolatelné povánoční výprodeje? Peníze a cena ovlivňují naše myšlení, chování i společenskou morálku a je velmi obtížné určit, co je správné, co je trik a jak na to reagovat. Jak se rozhodovat lépe a nesedat marketingu na lep? Audiokniha vám ukáže směr – cestu si musíte prošlápnout sami. Při rozhodování nás ovlivňuje mnoho faktorů: moře rozbouřených emocí, tradiční společenské zvyklosti i předsudky. K tomu si připočtěte obrovský marketingový tlak. Můžete mít tak trochu pocit, že hrajete pořád v „oslabení“. Dan Ariely vám v audioknize ukáže na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, jak mít svá rozhodnutí pod kontrolou a rozhodovat se lépe.
4.6 z 5 14 hodnocení čtenářů
9× 5 hvězdiček 5× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
5 z 5 hvězdiček Alena Musilová registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Vynikající. Doporučuji.
Kniha, PRÁH, 2009, 9788072522392
4 z 5 hvězdiček Marta Ebenová registrovaný uživatel
Určitě doporučuji k přečtení - co do obsahu mi kniha v mnohém otevřela obzory a byla opravdu čtivá. Akorát v českém vydání je na můj vkus opravdu hodně gramatických a stylistických chyb, tak to mě při četbě trochu štvalo.
Kniha, PRÁH, 2009, 9788072522392
5 z 5 hvězdiček Vlasťa Macík registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Miluju psychologii a tuhle knížku jsem přečetl během dvou večerů. Výzkumy, které zde Dan podává fakt stojí za přečtení. Knížku doporučuju.
E-kniha, PRÁH, 2009,
5 z 5 hvězdiček Kateřina Hušková registrovaný uživatel
Kniha se mi velmi líbila. Kniha o psychologii lidí. Přemýšlení je pro nás velmi důležité.
Kniha, PRÁH, 2009, 9788072522392
5 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel
Skvělá kniha. Věřím, že díky výborně vybraným příkladům z praxe zaujme i někoho, kdo psychologii a behaviorální ekonomii až tak "nežere".
Kniha, PRÁH, 2009, 9788072522392
4 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel
Autor na základě vlastních zkušeností a vykonaných experimentech poukazuje na nelogičnosti v lidském jednání. Doporučuji k přečtení, kniha pobaví, zaujme i obohatí myšlení.
Kniha, PRÁH, 2009, 9788072522392
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.