5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy… Přejít na celý popis
Fabiano, vychovaný v srdci chicagské mafie, se musí postarat sám o sebe a vybojovat si místo ve světě zločinu. Bude ochoten riskovat vše, co získal, pro lásku Leony?
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Podniková ekonomika - klíčové oblasti
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Úvod do podnikové ekonomiky
-
Úvod do operativního řízení podniku
-
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy
-
Bohatství národů
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Ekonomika v souvislostech
-
Jak porozumět globální ekonomice
-
O penězích a trhu
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Kapitalismus není problém, ale řešení
-
Investice - Nová strategie
-
Prekariát
-
Nepřátelé státu - přátelé svobody
-
Průvodce lidským myšlením a chováním
-
Základy finančního řízení podniku
-
Manuál prognostických metod
-
Průmysl 4.0 - Základ ekonomické transformace ČR
-
Otočte svou loď!
-
Česká ekonomika a ekonomická teorie + CD
-
Anatomie svobody aneb V životě máme na výběr
-
Zlatý boss, který chodil bos
-
Živočišné pudy
Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody. Tato kniha představuje hlavní přístupy k dosahování konkurenční výhody a staví je kriticky do kontextu současného globálního prostředí a hyperkonkurence. Ukazuje, jak úspěšné podniky tyto přístupy využívají, řeší problémy manažerů se strategickým rozhodováním a zabývá se faktory, které při tom musí vzít v úvahu. Současně se publikace věnuje problémům spojeným s realizací strategie, především v oblastech podnikové kultury, interní komunikace a řízení změny. Kniha je určena manažerům v podnikové i veřejné sféře a jejím cílem je inspirovat je a ukázat širší souvislosti strategického rozhodování. Pedagogům a studentům ekonomických fakult vysokých škol pak kniha rozšíří jejich pohled na strategické řízení o další souvislosti a aplikace v podnikové praxi.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 172 x 247 x 16
- datum dotisku
- 11.06.2020
- ean
- 9788024740089
- Počet stran
- 176
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.11.2011
- isbn
- 978-80-247-4008-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.