0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější.Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním… Přejít na celý popis
Elisabeth opouští slunnou Kalifornii a míří do deštivé Anglie, kde se ubytuje u cizí rodiny. Crosby se zdá být ideálním útočištěm, ale syn rodiny, Chase, ji nevítá s otevřenou náručí...
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Marketing management
-
Marketingové myšlení
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Internetový marketing
-
Úspěšná nezisková organizace
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Marketingový výzkum
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Anti Level Marketing
-
Moderní retail marketing
-
Internetový marketing
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Průvodce síťového marketingu
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Hrdinové digitální doby
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Od vize k zisku
-
Webcopywriting pro samouky
-
Handmade byznys
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější.Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. A právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem, a to nejen v marketingu. Bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, pro kterou je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb, a nezapomíná ani na virtuální prezentace, jako je telefon, video, web či e-mail.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 8
- isbn
- 978-80-247-3123-0
- Počet stran
- 160
- datum vydání
- 1.05.2010
- ean
- 9788024731230
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.