Mediální komunikace pro management Vojtěch Bednář

Mediální komunikace pro management

Vojtěch Bednář

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Vertigo

K nákupu nad 799 Kč dárek zdarma v hodnotě 179 Kč

Vertigo

  • Mediální komunikace pro management E-kniha PDF 195 Kč s DPH Ihned ke stažení

Bílá Voda Kateřina Tučková Dlouho očekávaný přelomový román o ženách, víře a zlu od brilantní Kateřiny Tučkové vychází již letos na jaře! Více informací

Popis

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
isbn
978-80-247-3629-7
ean
9788024736297
Jazyk
čeština
Počet stran
160
Vazba
měkká vazba
Rozměr
145x215mm
Hmotnost
206 g

Jak si vede v knihy Dobrovský?

237673. v e-shopu | 239303. minulý týden

372. v Management | 376. minulý týden

305. v Komunikace, řeč těla, rétorika | 298. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora