Mediální komunikace pro management Vojtěch Bednář E-kniha
Mediální komunikace pro management E-kniha
E-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
195 Kč s DPH
Navštivte náš DOBRO.BLEŠÁK! Najdete tu nejen poslední kusy dobrého čtení, ale i novinky nebo knížky, jimž bylo neprávem věnováno málo čtenářské pozornosti! Ceny začínají na 9 Kč
Více informací
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.
- kategorie
-
E-knihy »
Odborná literatura »
Ekonomie
Hodnocení a recenze čtenářů
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Články, které stojí za pozornost
-
Pandemie v čase pandemie
-
RECENZE: Jak přežít svého muže
-
Seriálový fenomém Bridgertonovi brzy v novém knižním vydání
-
RECENZE: Slepec
-
Dvacátá sedmá sleva pro Závisláky
-
RECENZE: Černá čarodějka a Květ železného stromu
-
RECENZE: Graciino tajemství
-
Porodní sestra z Osvětimi nyní jako audiokniha!
-
RECENZE: Já jsem mysl
-
RECENZE: Dobrovolník
-
Bookcheck #32: Štvanice
-
RECENZE: Mukl