5.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha
- Produkt je nedostupný.
V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Marketing management
-
Elektronická Albi tužka 2.0. s knihou Zvířátka v zoo
-
Strategie digitálního marketingu
-
Internetový marketing
-
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Cestovní ruch
-
Marketing 6.0
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání)
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Cestovní ruch
-
Ekonomika cestovního ruchu
-
Evropská ekonomická integrace a cestovní ruch
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Nové trendy v nabídce cestovního ruchu
-
Bestseller Na lovu
-
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
-
Bestseller Psychologie peněz
-
Od vize k zisku
-
Marketing... je věda kreativní
-
Anatomie rozhodování
V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe.
- Nakladatel
- Grada
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 288
- isbn
- 978-80-247-3247-3
- Rozměr
- 170 x 240 x 15
- ean
- 9788024732473
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE