5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha
- Produkt je nedostupný.
V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka… Přejít na celý popis
Fabiano, vychovaný v srdci chicagské mafie, se musí postarat sám o sebe a vybojovat si místo ve světě zločinu. Bude ochoten riskovat vše, co získal, pro lásku Leony?
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Internetový marketing
-
Základy marketingu
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Marketingové myšlení
-
Marketingový výzkum
-
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Moderní retail marketing
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Průvodce síťového marketingu
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Společensky odpovědný cestovní ruch
-
Image a firemní identita
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Základy Public Relations
-
Anatomie rozhodování
-
Nadčasový produkt
-
Webcopywriting pro samouky
-
České značky, které dobyly svět
-
Úspěšná nezisková organizace
V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe.
- Nakladatel
- Grada
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 288
- isbn
- 978-80-247-3247-3
- Rozměr
- 170 x 240 x 15
- ean
- 9788024732473
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.